| AZ | EN | RU


TİBB TƏHSİLİNDƏ KOMANDA ƏSASLI ÖYRƏNMƏ: ƏHƏMİYYƏTİ VƏ TƏTBİQ XÜSUSİYYƏTLƏRİ
Məmmədova S.Ş., Cavadlı S.S.


DOI: 10.61775/2413-3302.v4i38.02


XÜLASƏ
Komanda əsaslı öyrənmə (KƏÖ, TBL - Team-Based Learning) tibb tələbələrində kritik düşünmə, qrup daxilində əməkdaşlıq və klinik problemlərin həlli kimi əsas peşəkar kompetensiyaların inkişafına yönəlmiş aktiv pedaqoji strategiyadır. Bu icmalın məqsədi tibb təhsilində KƏÖ-nin tətbiqinə dair ədəbiyyatın sistemləşdirilməsi və təhlil edilməsidir. Məqalədə bu metodun nəzəri əsasları - konstruktivist və sosial konstruktivist yanaşmalar, onun strukturu və tətbiq mərhələləri ətraflı şəkildə araşdırılır. KƏÖ-nin müxtəlif ölkələrdə tətbiqi təcrübəsi ümumiləşdirilir, tələbələr və müəllimlər üçün üstünlükləri, habelə bu metodun tədris proqramlarına inteqrasiyası zamanı üzə çıxan çətinliklər müzakirə olunur. Tədqiqat nəticələri KƏÖ-nin gələcək həkimlərin peşəkar bacarıqlarının formalaşmasında yüksək effektivliyə malik olduğunu göstərir. Eyni zamanda, metodun yerli təhsil kontekstinə uyğunlaşdırılması və onun nəticələrinin davamlılığını qiymətləndirmək üçün əlavə tədqiqatların aparılmasının vacibliyi vurğulanır.
Açar sözlər: komanda əsaslı öyrənmə, tibbi təhsil, konstruktivizm, klinik düşüncə, tədris strategiyaları


ƏDƏBİYYAT
  1. Frank, J.R., Danoff, D. The CanMEDS initiative: implementing an outcomes-based framework of physician competencies // Medical teacher, 2007, 29(7), 642-647. https://doi.org/10.1080/01421590701746983.
  2. Reimschisel, T., Herring, A.L., Huang, J., Minor, T.J. A systematic review of the published literature on team-based learning in health professions education // Medical teacher, 2017, 39(12), 1227-1237. https://doi.org/10.1080/0142159X.2017.1340636
  3. Whitley H.P., Bell E., Eng M., Fuentes D.G., et al. Practical Team-Based Learning from Planning to Implementation // American journal of pharmaceutical education, 2015, 79(10), 149. https://doi.org/10.5688/ajpe7910149
  4. Peters M. Does constructivist epistemology have a place in nurse education? // The Journal of nursing education, 2000, 39(4), 166-172. https://doi.org/10.3928/0148-4834-20000401-07.
  5. Michaelsen L, Parmelee D, McMahon K, Levine R. Team-based learning for health professions education: A guide to using small groups for improving learning. Sterling Verginia, 2008: Stylus. p. 1-229 ISBN 978-1-57922-247-5.
  6. Englander, R., Cameron, T., Ballard, A.J. et al. Toward a common taxonomy of competency domains for the health professions and competencies for physicians // Academic medicine: journal of the Association of American Medical Colleges, 2013, 88(8), 1088-1094. https://doi.org/10.1097/ACM.0b013e31829a3b2b.
  7. Burgess, A.W., McGregor, D.M., Mellis, C.M. Applying established guidelines to team-based learning programs in medical schools: a systematic review // Academic medicine: journal of the Association of American Medical Colleges, 2014, 89(4), 678-688. https://doi.org/ 10.1097/ACM.0000000000000162.
  8. Brame JC, Team-based learning, Center for Teaching. The Vanderbilt University, 2016. Available at: https://cft.vanderbilt.edu/guides-sub-pages/teambasedlearning/ [Available at: 20-August-2016].
  9. Koles, P.G., Stolfi, A., Borges, N.J. et al. The impact of team-based learning on medical students' academic performance //Academic medicine: journal of the Association of American Medical Colleges, 2010, 85(11), 1739-1745. doi:10.1097/ACM.0b013e3181f52 bed.
  10. Boonshoft School of Medicine. Team-Based Learning™ Introduction. Medical Education. Wright State University, 3640 Colonel Glenn Hwy. Dayton, OH 45435 USA, 2016. Available at: https://medicine.wright.edu/medicaleducation/faculty-development/team-basedlearning/ introduction [Available at: 22-August-2016].
  11. Parmelee, D.X., Michaelsen, L.K. Twelve tips for doing effective Team-Based Learning (TBL) // Medical teacher, 2010, 32(2), 118-122. doi:10.3109/01421590903548562.
  12. Hunt, D.P., Haidet, P., Coverdale, J.H., Richards, B. The effect of using team learning in an evidence-based medicine course for medical students // Teaching and learning in medicine, 2003, 15(2), 131-139. doi:10.1207/S15328015TLM1502_11
  13. Willett, L.R., Rosevear, G.C., Kim, S.A trial of team-based versus small-group learning for second-year medical students: does the size of the small group make a difference? // Teaching and learning in medicine, 2011, 23(1), 28-30. https://doi.org/10.1080/10401334.2011.536756
  14. Parmelee, D., Michaelsen, L.K., Cook, S., Hudes, P.D. Team-based learning: a practical guide: AMEE guide no. 65 // Medical teacher, 2012, 34(5), e275-e287. doi:10.3109/01421 59X.2012.651179.
  15. Abdelkhalek, N., Hussein, A., Gibbs, T., Hamdy, H. Using team-based learning to prepare medical students for future problem-based learning // Medical teacher, 2010, 32(2), 123-129. doi:10.3109/01421590903548539
  16. Badgett, R.G., Stone, J., Collins, T.C. The importance of free-text responses in team-based learning design // Academic medicine: journal of the Association of American Medical Colleges, 2014, 89(12), 1578. doi:10.1097/ACM.0000000000000512.
  17. Burgess, Annette W.; Mellis, Craig M. In Reply to Badgett et al. Academic Medicine 89(12): p 1578-1579, December 2014. | DOI: 10.1097/ACM.0000000000000539
  18. Burgess A, McGregor D, Mellis C. Applying established guidelines to teambased learning programs in medical schools: a systematic review. Acad Med., 2014;89:678-88.
  19. Nawabi, S., Bilal, R., Javed, M.Q. Team-based learning versus Traditional lecture-based learning: An investigation of students' perceptions and academic achievements. Pakistan journal of medical sciences, 2021, 37(4), 1080-1085. doi:10.12669/pjms.37.4.4000
  20. Alizadeh, M., Masoomi, R., Mafinejad, M.K. et al. Team-based learning in health professions education: an umbrella review. BMC Med Educ, 2024, 24, 1131. doi:10.1186/s12909-024-06147-x
  21. Carrasco, G. A., Behling, K. C., & Lopez, O. J. Implementation of Team-Based Learning: a Tale of Two New Medical Schools. Medical science educator, 2019, 29(4), 1201-1210. doi:10.1007/s40670-019-00815-0.